Thursday, September 24, 2009

AYAM BAIK @ AYAM LAGA @ GAMEFOWL


Salam untuk semua...

Saya ni memang peminat ayam laga...dr sekolah dulu lg...cuma saya ni bukan kaki judi laga ayam!!

Suka benar bila tengok ayam warrior kita tu cantik..tough & berwibawa menjaga kawasannya!!! dah lama tinggal hobi ni sebab dok kat pekan. So now, dah kelik kampung, maka bermula le semula hobi ni.. ini 1st posting, jd x de banyak benda sgt nak share... lain posting kita tengok warriors in the making!!!

7 comments:

  1. umah kat ner..rekod ayam2 main sampai brape??
    gambar cantik..

    ReplyDelete
  2. Peja, gambar hok mula-mula tu aye kuning kaki bulu demo la dulu...abe me nih...

    ReplyDelete
  3. samo la kito... hok paling suko skali bila ayam baik nih naik bulu penuh.. ekor lebat.. wuh.. nak wat berlaga pun rasa sayang.

    ReplyDelete
  4. taip ayambaikkelate.blogspot.com

    ReplyDelete